Kenapa ada kereta di tengah hutan? Dua remaja yang menemuinya terkejut bila mereka periksa di dalam ada yang membuat mereka ternganga tak percaya

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Sebuah misteri di dalam hutan kini berhasil dijumpa oleh dua remaja yang berlepak kat dalam hutan. Bila mereka lepak kat hutan, mereka jumpa sesuatu yang tak patut muncul di dalam hutan.

Mereka menemui sebuah kereta di tengah hutan. Kereta yang mereka temui nampaknya terperangkat di dalam hutan, kereta itu pun langsung buat kedua-dua remaja tu curiga dan berusaha memeriksa keadaan kereta tersebut. Setelah diperiksa, kedua-dua remaja yang tadi jumpa dalam kereta tersebut rupa-rupanya ada seorang pemuda.

Pemuda tersebut telah tersesat di dalam hutan selama dua hari. Ini buat kedua-dua remaja tu terkejut!! Sudah dua hari, maksudnya pemuda tu tidak makan selama dua hari dah. Tapi mereka periksan pemuda tu, pemuda tu pun nampak cam baik-baik sahaja. Kedua-dua remaja pun terus menghubungi ibu bapa pemuda tu, sebab sudah dua hari tersesat di dalam hutan, bateri telefon bimbit pemuda tu pun juga habis dah.

Punca yang menyebabkan pemuda tu sesat di dalam hutan tidak dapat dikenal pasti. Tapi yang penting ialah kalau nak lepak kat hutan, harus lah cari kawan atau sekumpulan orang bersama-sama, kalau ada sesuatu yang berlaku, ada orang boleh tolong. Kat dalam hutan juga sangat bahaya, takut nanti kalau ada harimau ke binatang buas ke datang susah nanti. Tonton video ni untuk info yang selanjutnya.
Sila tonton video:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*