Viral dah! ‘Kucing’ paling besar di dunia.. kanak2 pun tak takut, buka mata dah!

Viral dah! ‘Kucing’ paling besar di dunia.. kanak2 pun tak takut, buka mata dah!

Viral dah! ‘Kucing’ paling besar di dunia.. kanak2 pun tak takut, buka mata dah!

Ringkasan Video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Cepat tengok!! Kucing raja yang paling besar di dunia!! Buat banyak orang buka mata dah.. Dalam video ni, tengok apa yang telah mereka rakamkan sangat mengejutkan! Tak pernah lihat kucing yang begitu besar sekali, kanak-kanak pun tak takut, berani sentuh dia dengan dekat.

Pada 5 September 2012, kucing Saber-bergigi yang saiz besar sangat besar ni, telah dibawa berjalan-jalan ke Wilshire Blvd. untuk mengumumkan bahawa Ice Age Encounters akan berada di La Brea Tar Pits setiap hari Rabu dan Sabtu!

Smilodon yang merupakan kegemaran banyak orang kat sana juga mendapat trak krim CoolHaus Ice untuk dihentikan dengan beberapa sajian bertema Ice Age yang lazat

sila tonton video penuh di bawah lagi

Kucing yang saiz besar ni nampaknya tidak garang, orang sentuh dia pun tidak akan marah. Banyak orang rasa sangat kagum dan tengok dengan dekat. Ia juga telah berjaya menarik perhatian banyak orang datang untuk melihat ia. Walaupun gigi dia sangat panjang, tapi sangat mesra dengan siapa sahaja dan tidak marah pun. Banyak budak berdekatan dengan kucing ini nak ambil gambar, kucing tu pun suka hati jer, biar mereka ambil gambar.

Yang paling pelik sekali, kenapa kucing jenis ni saiz begitu besar? Memang buat orang rasa terkejut jer. Jom sama-sama tengok video di bawah tentang kucing yang sangat besar nie.

Sila tonton video:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*