SERAM. UPACARA YANG MENGHIDUPKAN SEMULA MAYAT. DAN PALING MENGEJUTKAN, MAYAT ITU

Seram wei..! Pernahkah anda lihat uparaca cam ni? Upacara yang menghidupkan org mati.. Terkejut tengok mayat tu bangun semula. Semua orang nangis tengok org yang mati tu hidup balik. Mereka tidak sangka akan cakap dengan dia lagi. Perasaan rindu yang teramat sangat buat mereka tidak dapat kawal emosi mereka, terus nangis di depan dia jer.

Yang buat banyak orang rasa hairan ialah.. Apakah ilmu nie.. dapat hidupkan balik org yang sudah mati. Zaman ni banyak ilmu yang pelik wujud dah ni. Apa ilmu-ilmu pun ada. Yang paling buat orang terkejut tu ialah ilmu ni yang dapat menghidupkan org mati!! Ingat kat filem jer yang boleh jumpa. Sekarang kat dunia realiti pun dapat jumpa ilmu cam ni dah.

tonton video penuh di bawah lagi

Tidak pasti sama ada pihak saintis pernah kaji ilmu seperti ini tak. Sebab setiap fenomena atau kejadian yang berlaku, pasti ada penjelasan dan fakta yang menjelaskan kenapa akan terjadi fenomena atau kejadian seperti ini. Kalau tidak dapat jelaskan, mungkin pengetahuan manusia masih tidak luas lagi berbanding dengan pengetahuan yang ada kat dalam angkasa lepas.

Tapi memang cukup seram kalau org yang dah mati dapat hidup balik semula, tak tau dia masih ingat org kesayangannya ke tak. Jom mari sama -sama tonton video ni tengok cam mana uparacara ni dijalankan!

Sila tonton video:

Sumber daripada Empire Media Network

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*