Awalnya Cuma Nak Ambil Duit Kat ATM Tapi Rupanya Dia Nekad Buat Benda Ni

Ingat kot nak buat kebaikkan jer kena pandai. Tapi buat benda jahat pun kena bijak. Tengok apa dia ni dah buat. Memang expert,macam dah biasa jer. CCTV merakam segala nya dan yang mencuri tidak akan terlepas.

Tak dapat dipastikan di mana kejadian ni berlaku,mungkin di India. Lihat macam mana lelaki tu bersama seorang lagi kawan nya melakukan rancangan mereka mencuri wang di mesin pengeluaran wang. Pada mula nya dia kelihatan memasukkan sekeping kad pada mesin tersebut seolah seperti biasa mahu mengambil wang.

tonton video penuh di bawah lagi

Tapi akhirnya dia membuka mesin tersebut dan emmasuk kan beberapa kod yang tidak diketahui. Mungkin dia seorang yang biasa dengan mesin atm. Akhir nya dia berjaya mengambil wang tersebut. Banyak juga jumlahnya tu! Tapi sayang, duit haram. Jangan lah amik wang haram, takkan nak bagi makan anak dan bini guna wang haram.  Carilah wang yang halal walau pun sedikit tapi penuh dengan keberkatan. Ingat tu ye.

Nak keluar kan duit kat Atm tu pun kena berhati2. Perhati kan orang sekeliling untuk tak nak perkara yang tak di ingini berlaku. Dah banyak berlaku kes ragut sekarang ni.  Mohon semua hati2 ye

Jom sama2 saksikan video penuh apa yang berlaku di mesin atm.

Kredit : dharian

jom share

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*